Joury Bregman kampioen van de jeugdcompetitie 2015

Maandag, 6 juli 2015

Joury Bregman is de nieuwe kampioen jeugdvissen. Hij wist alle anderen voor te blijven door 2 wedstrijden te winnen.

Hij begon al als kampioen aan de derde wedstrijd. De titel kon hem niet meer ontgaan. Toch ving hij er de laatste wedstrijd nog 9 bij. Hij heeft dit jaar erg sterk gevist en ging daarom na de laatste wedstrijd met de kampioensbeker naar huis. Joury gefeliciteerd.

De laatste wedstrijd werd overigens gewonnen door Steijn van Harlingen. Steijn wist er maar liefs 22 te vangen die middag aan de Jisperweg. Van de 22 was zeker de helft baars, wat de prestatie alleen maar knapper maakt. Steijn eindigde dit jaar als 2e in de competitie, samen met Maarten Appelman en Sander Beets.

Maarten heeft tijdens de competitie niet altijd even vel geluk gehad met zijn stekken waardoor hij geen enkele wedstrijd heeft kunnen winnen. Als je dan alsnog 2e wordt is dat misschien wel extra knap. Dit geldt ook voor Sander. Beid vingen de laatste wedstrijd 17 vissen wat ook een heleboel is.

In het fotoalbum van het jeugdvissen kun je allerlei foto's vinden van deelnemers en de prijzen die zij gewonnen hebben. Wij hopen dat jullie er volgend jaar ook weer bij zijn.