Nieuwe data jeugdcompetitie is bekend.

Donderdag, 12 mei 2016

Aanstaande zomer gaan we weer gewoon van start met een nieuwe jaargang van de jeugdcompetitie vissen.

Na het succes van de afgelopen jaren kon het natuurlijk niet uitblijven. De jeugdcompetitie gaat weer beginnen!

De nieuwe data zijn tijdens de algemene ledenvergadering bekend gemaakt. De jeugdcompetitie wordt weer gevist in 3 wedstrijden waarvan de beste 2 meetellen voor het klassement. Tijdens de wedstrijden is het belangrijk om zoveel mogelijk te vangen, want wie het meeste vangt die wint!

De nieuwe data zijn de volgende:

1e jeugdwedstrijd is op 25 juni
2e jeugdwedstrijd is op 02 juli
en de 3e en laatste jeugdwedstrijd is op 09 juli met daarop volgend de prijsuitreiking.

Kosten om deel te nemen aan de jeugdcompetitie zijn 0 euro, het wordt volledig door de vereniging gefinancierd. Het enige wat je mee moet nemen voor een wedstrijd is een emmer, wat aas en een 3 a 4 meter hengel (geen werphengel!). De leeftijdsgrens is tot 14 jaar en verder mag iedereen meedoen die zelfstandig kan vissen. Het is wel vereist dat de deelnemer in het bezit is van een zwemdiploma!

Van tevoren aanmelden is voor ons prettig maar niet verplicht. We verzamelen weer bij de brandweer, steeds om 12:30 uur, waarna we naar het viswater vertrekken.