Zaterdag 11 juni een avondwedstrijd (4e competitiewedstrijd)

Woensdag, 8 juni 2016

Aanstaande zaterdag wordt de 4e competitiewedstrijd gevist van HSV De Ringdijk - Middenbeemster.

Zaterdag11 juni wordt de 4e competitiewedstrijd gevist. We verzamelen vanaf 18:00 uur in Middenbeemster op het kruispunt. De watercommissie heeft nog niet bekend gemaakt waar de wedstrijd plaats zal vinden maar met de resultaten van de vorige wedstrijd in het achterhoofd weten we dat ze in ieder geval water op het oog hebben waar genoeg vis te vangen is.

We hopen dat zaterdag weer een mooie opkomst heeft. Het weer lijkt ons daarin enigszins te helpen.

Tot zaterdag!