Nieuwe ere-leden

Woensdag, 17 mei 2017

Afgelopen jaarvergadering kreeg het bestuur de eer om twee geweldige leden in het zonnetje te zetten.

Na maarliefst bijna 30 jaren in het bestuur was het gisteren tijd voor Cees om af te treden als secretaris. Tijdens de jaarvergadering werd Cees voor de vele jaren inzet als zowel wedstrijdleider, secretaris maar ook voor allerlei andere hand- en spandiensten voor de Vereniging in het zonnetje gezet door middel van de hoogst mogelijke beloning die je in de vereniging kan krijgen. Het ere-lidmaatschap.

Ook Loek werd met ditzelfde speciale lidmaatschap verwelkomd onder meer door zichzelf onmisbaar te hebben gemaakt met betrekking tot de jeugviswedstrijden en zijn inzet op meerdere manieren voor het vroegere maar ook het huidig bestuur. Chapeau heren!

We zijn 2 ere-leden rijker. Jullie geven een goed voorbeeld van hoe mooi het kan zijn om op een leuke manier samen te werken in een mooie vereniging. Het bestuur is jullie ontzettend dankbaar voor jullie inzet en hoopt jullie dan ook nog jaren langs de waterkant te blijven vinden.

De foto's laten helaas wat te wensen over, maar wat zijn we deze toppers dankbaar!