Aanstaande zaterdag wordt het NK korpsen gevist in Middenbeemster

Dinsdag, 7 november 2017

Om 07:00 uur zal de zaal open gaan en worden de eerste vissers ontvangen. Vertrek naar viswater is om 07:45 uur. De locatie is nog onbekend.

NK korpsen is een enkelvoudige wedstrijd, die eens per jaar door een andere vereniging wordt geörganiseerd. Dit jaar hebben wij de eer om dat te mogen doen. In totaal hebben 14 korpsen zich aangemeld en vissen we dus met 42 deelnemers het NK.

Gastkroeg dit jaar is De Oude Munt in Middenbeemster. Hier wordt vooraf verzameld en na afloop van het parcours de prijsuitreiking gedaan.

Wij hopen uiteraard op goede vangsten.