Welkom,

Wij zijn een hengelsport vereniging die zich vooral bezighoudt met baarsvissen. Onze vereniging is opgericht in 1961 en bestaat dus inmiddels al meer dan 62 jaar! Ieder jaar vissen we 10 competitiewedstrijden in en rond de Beemster en daarnaast worden er nog verschillende wedstrijden georganiseerd zoals een tweekamp en onze jaarlijks terugkerende biefstukwedstrijd.

Gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Onze vereniging is altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste leden die aan onze competitie mee willen doen of gewoon eens een keer aan onze vereniging willen proeven. Baarsvissen is een zeer laagdrempelige en betaalbare sport, geschikt voor jong en oud. Onze leden zijn meer dan bereid om een ieder te helpen voor, tijdens of na de wedstrijd met het verbeteren van de technieken om de vangsten voor iedereen zo groot mogelijk te maken. Dus bent u nieuwsgierig geworden? Kom dan eens mee tijdens een van onze wedstrijden of zoek contact met een van onze leden! Wij hebben altijd gast-hengelsetjes voor introducees.

Hopelijk tot binnenkort!