Viswater

Viswater baarswedstrijden

Viswater baarswedstrijden:

Op de kaart staan 5 zeer geschikte baars locaties aangegeven met rode strepen. Iedere locatie biedt voldoende plaats voor een wedstrijd met in ieder geval 20 man die 6x20 minuten vissen. Riethaken zijn wel vereist!

Vislocaties voor de jeugd in Middenbeemster:

Op het kaartje vindt u locaties die ideaal zijn voor de jeugd om hun hengelkunsten te vertonen en verbeteren. De wateren zijn over het algemeen zeer toegankelijk en er kan een leuk visje gevangen worden. Denkt u wel even aan de Vispas?

Gegevens voor het verkrijgen van een Vispas vindt u onder het tabblad 'Vergunningen'.

Vislocaties voor de jeugd in Middenbeemster:

Ook deze locaties zijn veelal geschikt voor de jeugd. Echter, hier staan ook een aantal locatie op de kaart die vanaf de wegkant bevist kunnen worden. Enige voorzichtigheid op deze stekken is wel vereist! Denkt u voor dat u gaat vissen wel even om u Vispas?

Vislocaties voor de jeugd in Middenbeemster:

Ook in dit deel van de Middenbeemster kan leuk gevist worden. Veel viswater is zeer toegankelijk hoewel enkele stekken alleen via de wegkant bevisbaar zijn. Ook hier is enige voorzichtigheid vereist. Aan de Nicolaas Cromhoutlaan en aan de tocht bij de Bamestraweg kan ideaal op karper gevist worden, maar hier zitten ook grote scholen voorns. Deze stekken zijn eigenlijk altijd succes verzekerd! Vissen in Breidablick moet altijd in overleg met de aanwezige leiding, u kunt hier gerust om vragen als u ter plaatse bent. Denkt u voor dat u gaat vissen nog even om de Vispas?