Paul wint eerste competitie wedstrijd 2018

Donderdag, 22 februari 2018

In Akersloot lag het eerste strijdtoneel van 2018

Verzamelen tot 07:30 uur in Middenbeemster en koffie tot 08:00 in De Rijp. Het was zonnig maar koud weer. Er moest ijs gebroken worden wat op het water lag. Wakken slaan dus.

I.p.v. 6 x 20 minuten op verschillende stukken staan deden we het afgelopen zondag eens anders. In totaal waren er 25 vissers. In totaal werden er dus 25 stekken uitgezet. Er was geloot om te bepalen op welke stek je zou beginnen. Na dat stek moest je 5 stekken opschuiven. Begon je op stek 1 op nr. 1 dan moest je tijdens stek 2 vissen op nr. 6. Dit deden we 5 x 20 minuten.

Paul was de winnaar met 113 baarzen, Arjan werd 2e met 92 baarzen, 3e werd Henk Bakker.

De rest van de uitslag kunt u hier vinden.

De volgende wedstrijd is 25 maart aanstaande.

Tot dan