Stand in de Jeugdcompetitie 2018 na 2 wedstrijden

Dinsdag, 3 juli 2018

Hier vind je de tussenstand na 2 wedstrijden in de jeugdcompetitie.

Na 2 wedstrijden ziet de stand er als volgt uit. Nikki staat eerste in het klassement met slechts 3 punten. Ze heeft dus 1 wedstrijd gewonnen en is een keer tweede ge worden. Ze heeft in totaal 49 vissen gevangen in die wedstrijden. Gaat ze aanstaande zaterdag de beker veiligstellen?

Aanstaande zaterdag verzamelen we weer tot 13:00 uur in Middenbeemster bij de brandweer. We hopen daar op een grote groep jongens en meisjes die zin hebben om te vissen. De stek is al bekend en we zullen vissen aan de Zuiderweg op een plek waar we veel vertrouwen hebben in een goede vangst.