De complete uitslag van 2018 is er

Dinsdag, 30 oktober 2018

Na de frisse wedstrijd van zondag is de eindstand en dus de uitslag van de 10e wedstrijd bekend.

Zondag de 28e was, hoewel de temperatuur anders deed vermoeden, de laatste wedstrijd van onze zomercompetitie. Tijdens de prijsuitreiking ben ik vergeten te vermelden hoe iedereen die dag gevist heeft. Om deze uitslag te kunnen zien kun je naar de website gaan om deze te bekijken. Aan de rechterkant van de site staat daarom een nieuwe knop waarmee je in een keer naar de totaal stand kunt gaan. Hier kun je ook de uitslag van de afgelopen wedstrijd vinden door op "hier" te klikken en naar het 10e tabblad te gaan.

Dan zijn er de komende weken nog een aantal wedstrijden waaraan je kunt meedoen. Ten eerste is er de wedstrijd in de Kolk in de Broekerhaven bij Bovenkarspel. Deze wedstrijd is al aanstaande zaterdag. Aanmelden kan via volgend mailadres: jvdpal@hotmail.com

Dan is zaterdag 10 november de NK-korpsen. Iedere groep van 3 vissers kan hieraan meedoen en strijden om de titel. Het is een erg gezellige wedstrijd die gevist zal worden in Uitgeest. Aanmelden hiervoor gaat via Cor Hogeterp:
m.hogeterp@quicknet.nl

De zondag daarna is het Open Kampioenschap van Edam'68. De vereniging bestaat tevens 50 jaar en meestal is De Ringdijk daar stevig vertegenwoordigd. Als je hieraan wilt meedoen dan is aanmelden via mij het makkelijkst. Dus gewoon een mailtje, belletje of appje naar mij sturen volstaat. Dit moet wel voor de 8e van november gebeuren.

Als laatste vermeld ik hier dat de wintercompetitie weer voor de deur staat. De eerste wedstrijd wordt op 02 december gevist. Hiervoor verzamelen we weer in Café Oudejans in De Rijp. Verzamelen is daar tot 0800 uur en daarna zullen we naar het viswater gaan. Inleg voor de prijzen is 20 euro en de vergunning kost 7,50 euro.

Tot zover,

Jeroen