Tweede jeugdwedstrijd

Zondag, 9 juni 2019

Aanstaande zaterdag, 15 juni, vissen we de tweede jeugdwedstrijd.

We verzamelen tot 13:00 uur bij de brandweer in Middenbeemster. De kosten bedragen zoals gewoonlijk 0 euro. Het enige wat de kids mee moeten nemen is een telescoophengel, een emmer en wat aas. De rest regelen wij.

Het is ieder jaar weer een gezellig en sportief samenzijn. We hopen daarom ook dit jaar weer op veel deelnemers.

De tweede wedstrijd vissen we op zaterdag 15 juni en de derde en laatste wedstrijd is op zaterdag 6 juli. Alle drie de wedstrijden beginnen om 13:00 uur. Steeds verzamelen we bij de brandweer en vertrekken daarna naar de visstek. We vissen 3 stekken van ongeveer 25 minuten.

Hopelijk tot zaterdag!