Zaterdag 09 en 16 juli zijn de jeugdwedstrijden van H.S.V. De Ringdijk

Zondag, 3 juli 2022

Komende 2 zaterdagen (09 en 16 juli) wordt er weer gestreden om de prachtige wisselbeker die te winnen is. We verzamelen tot 12:00 uur bij de brandweer en gaan daarna (vaak in de buurt) vissen.

Het kan handig zijn om bijvoorbeeld op de fiets te komen. Wat heb je nodig? Neem een telescoophengel mee (geen werphengel), een emmer en wat aas. Verder hebben de begeleiders van de visvereniging ook allerlei spullen mee om zaken te repareren etc.

Het meedoen is kosteloos en na de laatste wedstrijd (16 juli) is er een leuke prijsuitreiking met bekertjes, medailles en de grote wisselbeker! Ook hebben we dan allerlei visspullen als prijs! Kortom, het wordt hartstikke leuk en we hopen op jullie komst.