Succes voor HSV De Ringdijk - Middenbeemster tijdens de NK-selectie baars

Maandag, 22 september 2014

Tijdens de selectiewedstrijd van zondag 21 september heeft HSV De Ringdijk - Middenbeemster een mooie prestatie neergezet. Maar liefst 9 van de 11 vissers die voor HSV De Ringdijk - Middenbeemster uitkwamen hebben zicht geplaatst voor de eindwedstrijd.

Hoewel de wedstrijd moeizaam verliep voor een groot deel van de deelnemers heeft hiermee toch een totaal van 11 leden zich weten te plaatsen voor de eindwedstrijd die op 4 oktober aanstaande gevist wordt. 2 deelnemers aan de selectiewedstrijd hadden ervoor gekozen zich via een andere route aan te melden (Henk en Koos).

De winnaar van de selectiewedstrijd werd Koos Zaal met een totaal van 37 baars. Derde werd Paul Buijsman met een respectabel aantal baars van 33. De rest van de leden van HSV De Ringdijk zat met hun aantallen vooral tussen de 27 en 22 baarsen. Het aantal van 22 baarsen verschafte nog net toegang tot het NK.

Al met al een mooie dag voor de vereniging waarin we ons weer eens hebben laten gelden. Hopelijk kunnen we tijdens de eindwedstrijd flink wat potten breken.

De volledige uitslag van de wedstrijd hopen we hier zo snel mogelijk te plaatsen.