Eerste winterbaarswedstrijd gewonnen door Cor van Etten

Maandag, 17 november 2014

Afgelopen weekeinde (16-11) werd de eerste winterbaarswedstrijd gevist in De Rijp. Deze wedstrijd is gewonnen door Cor van Etten. De tussenstand is inmiddels op de website geplaatst

Cor ving 80 baarzen en dat was genoeg om eerste te worden. Tweede werd Cor Roet  met 75 baarzen en derde werd Paul Buijsman met 64 baarzen. Zo was er dus een goed begin van de wintercompetitie met een aardige vangst. Verder viste er ook een oude bekende mee in de persoon van Jan ten Boom. Wij hopen dat hij er het hele seizoen weer bij zal zijn. En misschien wel net zo aardig is het om te melden dat er ook een introducee mee deed aan de wedstrijd, namelijk Maarten Appelman. De protegee van Ton Roet heeft ook zeer verdienstelijk gevist met een vangst van 20 baarzen. Helaas werd hij hiermee laatste maar daar zal snel verandering in komen wanneer hij wat mee ervaring heeft opgedaan. Hopelijk zal hij ook meerdere wedstrijden meevissen dit seizoen.

De uitslag waarover we beschikken is niet geheel compleet maar dat zal binnenkort bijgewerkt worden. U vindt de uitslag hier.