Henk Roos ook winnaar Topcompetitie Baarsvisser van het Jaar

Dinsdag, 25 november 2014

Zondag 23 november is de winnaar van de Topcompetitie Baarsvisser van het Jaar bekend geworden. Henk Roos heeft deze Topcompetitie gewonnen met een totaal van slechts 16 punten uit 15 wedstrijden waarvan er 6 een afschrijver waren.

Met een onnavolgbare eindsprint van 3 overwinningen in de laatste 4 wedstrijden heeft Henk al zijn concurrenten van zich af geslagen. Hij hoefde de laatste wedstrijd dan ook eigenlijk niet meer te vissen want hij was al verzekerd van zijn kampioenschap. Met de overwinning in de Topcompetitie van 2014 heeft hij zijn vijfde kampioenschap op rij binnengesleept. Verder was Henk dit jaar onnavolgbaar in zijn prestaties. Niet alleen werd hij clubkampioen bij onze vereniging, ook werd hij Nederlands Kampioen individueel baarsvissen, Nederlands Kampioen baarsvissen in een korps, Kampioen Zaanstreek-Waterland en nu dus ook Baarsvisser van het Jaar. Een ongelofelijk knappe prestatie!