Nieuwe info op de website

Vrijdag, 12 december 2014

Sinds de afgelopen najaarsvergadering van HSV De Ringdijk - Middenbeemster is er weer een hoop input geleverd. Dit heeft geleid tot enkele aanpassingen op de website. Hieronder leest u welke dat zijn.

Allereerst is dat de ''Ja-ik-wil-meer-weten-knop''. Door op deze knop te drukken kunt u zich aanmelden voor een soort nieuwsbrief die ongeveer 2 keer per jaar verzonden zal worden. In deze nieuwsbrief houden we u dan op de hoogte van de belangrijkste dingen die spelen binnen de verenigingen. U kunt hierbij denken aan belangrijke agendapunten, het wedstrijdrooster van het baarsvissen in de Beemster, het wedstrijdrooster van de jeugdcompetitie in de Beemster, de vrije wedstrijden zoals de bbq-wedstrijd en de biefstukwedstrijd, maar ook info omtrent de uitslagen, de tussenstand in de competitie en uitslagen van wedstrijden als het NK en de BvhJ-competitie. Kortom, heel veel leuke en relevante info omtrent onze vereniging die kort en bondig omschreven zal zijn. U vindt deze knop hier.

Tijdens de vergadering werd ook het nieuwe wedstrijdrooster gepresenteerd door onze secretaris. Na veel puzzelwerk heeft hij er toch weer een pracht planning van gemaakt! Tijdens de vergadering zijn alle data nog even doorgesproken wat tot enkele wijzigingen heeft geleid. Zo zijn er, in vergelijking met vorig seizoen, minder zaterdagmiddag en -avond wedstrijden op het rooster terecht gekomen. Hiervoor in de plaats is wel een extra (nieuwe) vrijdagavond wedstrijd gekomen, op 3 juli. Ook vindt u een nieuwe vrije wedstrijd op de planning, waarbij het de bedoeling is dat we zoveel mogelijk mensen de kans geven om met onze sport in aanraking te komen.  U vindt het nieuwe wedstrijdrooster hier.

Ook kunt u weer 2 nieuwe foto-albums vinden op de website, zijn de standen van de wintercompetitie weer geüpdatet, kunt u de nieuwe VISpas 2015 ook alweer aanschaffen en is de volledige competitie uitslag van 2014 te vinden op de website.

Dan rest ons niets behalve u alvast fijne dagen te wensen en te hopen dat we u in 2015 (weer) mogen verwelkomen tijdens het nieuwe seizoen.