De tweede wedstrijd is gewonnen door Jan Meijer

Zondag, 22 maart 2015

Zondag 22 maart hebben we de tweede wedstrijd van het jaar gevist voor HSV De Ringdijk - Middenbeemster. We visten deze wedstrijd met Edam '68 in Edam en de vangsten waren goed te noemen.

Onder een stralende zon en zwakke wind hebben we de tweede wedstrijd gevist. Met 29 vissers begon om half 2 de wedstrijd aan de voorhaven in Edam. Van tevoren werd nog getwijfeld of het warmtepak aangetrokken moest worden, omdat het windje toch wat fris was, maar in de stad stonden we toch behoorlijk in de luwte. Na 6 keer 20 minuten gevist te hebben kwam Jan Meijer als winnaar uit de bus. Jan wist 134 baarzen en 34 diversen te vangen, wat een puntenaantal van 704 opleverde. Tweede werd Engel Dekker met 581 punten, hij ving 114 baarzen en 11 diversen. De top 3 werd gecompleteerd door Cees Sanders met 552 punten, 108 baarzen en 12 diversen.

Achteraf werd de prijsuitreiking gedaan in het parochiehuis, tevens clubhuis van Edam '68. Hier kreeg iedere deelnemer een kom snert of een broodje bal en wat drinken. Dit alles op kosten van de vereniging. Als laatste volgde de prijsuitreiking waarbij iedereen met een prijsje naar huis ging. Hiermee werd de dag op een prettige manier afgesloten. Graag bedanken we Cor nog even voor het uitzetten van de stekken en de voorbereiding die hij heeft getroffen om deze dag weer tot een succes te maken, bedankt.

Wij hebben weer een heerlijke dag achter de rug en hopen dat we het hele jaar weer op zo'n prettige manier kunnen vissen met elkaar.

Tot na het gesloten seizoen.