De eerste jeugdcompetitiewedstrijd van 2015 is gevist.

Zondag, 14 juni 2015

Winnaar van de eerste wedstrijd werd Joury Bregman met 15 vissen. Tweede werden Liam Kramer en Jordi van Wijk met beide 14 vissen.

Alle deelnemers vingen vis deze wedstrijd en zo hoort het natuurlijk ook. Het totaal aantal vissen deze wedstrijd bedroeg 86 waarvan een behoorlijk groot deel bestond uit baarzen. Zeker Steijn van Harlingen bleek goed te zijn in het vangen van deze gestreepte vissen. Ook is er door Sven een karper gevangen van ongeveer 35 centimeter, een knappe prestatie. Helaas is hier geen foto van. Gelukkig zijn er wel foto's van de deelnemers gemaakt, deze vind je hier. Ook de tussenstand van de competitie is te vinden op de site, je vind deze hier.

De volgende wedstrijden zijn op:

Zaterdag 20 juni en
Zaterdag 27 juni

Ook dan verzamelen we weer om 13:00 uur bij de brandweerkazerne in Middenbeemster.

Om deel te nemen vinden wij het fijn als je je van tevoren opgeeft via hsvderingdijk@gmail.com

Je hebt slechts een telescoophengel (geen werphengel) en een emmer nodig, de rest verzorgen wij.