Tweede jeugdcompetitiewedstrijd veel deelnemers

Maandag, 22 juni 2015

Tijdens de tweede jeugdcompetitiewedstrijd van zaterdag 20 juni visten er 17 deelnemers mee. Ook het weer was beter dan tijdens de eerste wedstrijd.

Een goede opkomst, daar hoopten we natuurlijk op. Tijdens de eerste wedstrijd kwamen we niet verder dan 11 deelnemers en dat was natuurlijk een mooi begin maar we mikken toch op een hoger aantal deelnemers. Met een aantal nieuwe deelnemers, die we nog kenden van vorig jaar hadden we een groep die toch al behoorlijk zelfstandig vist. Helaas vielen dit keer de vangsten vooral tegen.

Met 'slechts' 13 vissen werd de wedstrijd gewonnen door Joury Bregman. Voor de oplettende volger valt het waarschijnlijk op dat hij dit jaar al voor de tweede keer een wedstrijd wint. En dat is natuurlijk heel knap! Tweede werd Sander Timmer met 12 vissen, net voor zijn nichtje Fenna Tulp die er 11 ving.

De volledige uitslag vindt u hier. Uiteraard zijn er ook weer nieuwe foto's van alle deelnemers toegevoegd aan de website en is de tussenstand weer bijgewerkt (deze vindt u hier).

Zaterdag 27 juni vissen we de laatste jeugdwedstrijd. Deze wedstrijd vissen we niet in het dorp maar aan de Jisperweg. We verzamelen weer bij de brandweerkazerne in Middenbeemster om 13:00 uur en zullen daarna met auto's vertrekken naar de locatie. We hopen dat iedereen zoveel mogelijk met eigen vervoer kan komen. Natuurlijk zijn we zelf ook met de auto en kunnen we nog een aantal deelnemers meenemen die geen eigen vervoer hebben.

Tot zaterdag!