Nieuwe tussenstand na 7 wedstrijden

Zondag, 9 augustus 2015

We zijn nu 7 wedstrijden onderweg en belangrijke lijnen zijn al zichtbaar. Gelukkig kan er nog een hoop veranderen in de komende 3 wedstrijden.

De eerst 7 wedstrijden zitten erop dus voor iedereen die flink aan zijn klassement werkt is het tijd voor het afboeken van slechte wedstrijden. Omdat we ieder seizoen 10 wedstrijden vissen waarvan er 3 niet meetellen, hoef je namelijk maar 7 wedstrijden te vissen. Maar dat betekent dat wanneer je er meer dan 7 vist automatisch je slechtste resultaat vervalt als je een goede wedstrijd vist. Zaak dus om in de laatste 3 wedstrijden nog te blijven opletten want er valt nog heel wat te winnen.

De zevende wedstrijd is overigens gewonnen door Cees. Hij viste sterk en ving 58 baarzen en 5 diversen. Henk werd tweede met 57 baarzen en 2 diversen. Jan werd derde me 54 baarzen en 4 diversen. We visten aan de Mijzerdijk aan de oostdijk van de Mijzerpolder en de westdijk van de Beemster. Torren voerden de boventoon en ook de kleine postjes waren van de partij. Helaas een lagere opkomst door de vakantieperiode.