13 juli is de kennismakingsdag van HSV De Ringdijk - Middenbeemster

Woensdag, 7 mei 2014

13 juli 2014 organiseert HSV De Ringdijk - Middenbeemster een kennismakingsdag. Deze zondagmiddag wordt er gevist en uiteindelijk wordt de dag afgesloten met een BBQ. Deze dag is bedoeld om kennis te maken met de vereniging, met de leden van die vereniging en met het baarsvissen. Het meest voorname doel is natuurlijk de gezelligheid!

Gedurende de opmaat naar deze dag zal er bekend gemaakt worden waar gevist wordt en waar gegeten gaat worden, maar dat deze dag gezellig gaat worden staat vast. De wedstrijd zelf zal een koppelwedstrijd zijn waarbij het de bedoeling is dat een ervaren visser gekoppeld wordt aan een minder ervaren visser.

De dag wordt, zoals eerder gemeld, afgesloten met een BBQ. Tijdens deze BBQ zullen de prijzen uitgereikt worden en zal bekend worden wie de winnaar van de dag is. Hierbij wordt ook iets verteld over de vangsten van die dag, alles onder het genot van een hapje en een drankje.

Hopelijk heb ik hiermee al enkele van jullie weten te enthousiasmeren voor deze dag. Laten we hopen op goed weer en een goede vangst.