3e wedstrijd gewonnen door Henk Roos

Maandag, 2 juni 2014

De derde roosterwedstrijd van HSV De Ringdijk - Middenbeemster is gewonnen door Henk Roos. Met 39 baarzen en 34 diversen behaalde hij een totaal van 229 punten (5 punten voor een baars en 1 voor een diverse). De wedstrijd werd gevist aan de Jisperweg, ter hoogte van de kruising met de Zuiderweg naar de Zuiddijk.

Tweede werd Jeroen Buijs met 40 baarzen en 10 diversen wat een totaal van 210 punten gaf. Aan de Jisperweg stond beperkt riet en het weer was super. Een mooi ochtendzonnetje scheen in ons gezicht en de wind was afwezig. De wedstrijd stond onder leiding van Cor van Etten die in de vierde stek nog een baars verloor in een mollengang. Na stevig graafwerk bleek helaas voor Cor dat de baars toch echt onvindbaar was geworden. Eerste in de B-poule werd Arjan Sanders. De wedstrijd ging helaas gebukt onder een bijzonder laag aantal wedstrijdvissers, namelijk 14 stuks. Hopelijk kunnen we de volgende keer weer rekenen op al onze vakantiegangers.

De prijzen werden verzorgd door Theo Koning, waarna iedereen tevreden naar huis ging.