Eerste jeugdwedstrijd met heel veel vis!

Zaterdag, 7 juni 2014

De eerste jeugdwedstrijd is weer gevist en de vangsten waren fantastisch. Met een gemiddelde van ruim 26 vissen per persoon mogen we trots zijn op de resultaten van vanmiddag. Daarnaast was ook het weer super!

Met een klein koppeltje kids (jongens en meisjes) gingen we op zaterdag 7-juni rond 13:00 naar het viswater. We visten een wedstrijd van 3 stekken die ieder 20 minuten duurden. We visten de eerste 2 stekken rond het Suikerbakkershof in Middenbeemster. Daar waren de vangsten al erg mooi. Enkele haalden hier een totaal van boven de 10 vissen, wat natuurlijk super is. Maar toen moest het klapstuk nog komen.

Voor de derde stek verkasten we richting het einde van de straat Poortugal, vlak bij de tuintjes. We wisten dat hier wel een visje te vangen was maar de vangsten van de vissers overtrof onze verwachtingen. De dagwinnaar van vandaag, Sam Beerepoot, wist hier zelf 31 vissen de vangen in 20 minuten tijd. Dat is natuurlijk een erg knappe prestatie. Maar ook andere deden het super.

De uitslag van de wedstrijd wordt snel online gezet zodat iedereen de vangsten kan bekijken. Ondertussen is wel de fotomap van het jeugdvissen bijgewerkt en hier vindt u de foto's van vandaag maar ook die van de jeugdcursus en alle andere activiteiten van de vereniging. Heeft u zelf nog foto's? Mail ze dan naar ons op hsvderingdijk@gmail.com

Uitslag eerste wedstrijd:

#NaamAchternaam wedstrijd 1