Jeugdcompetitie veelvuldig in de media

Donderdag, 12 juni 2014

De activiteiten van HSV De Ringdijk die betrekking hebben op de jeugdcompetitie hebben veel bekijks. Dit jaar stonden we al 4 keer in de plaatselijke krantjes als de Binnendijks, de Polder Express (2x) en de Uitkomst.

Dit is natuurlijk fantastisch, omdat we hiermee een breed publiek aantrekken. Veel meer mensen zijn nu op de hoogte van onze activiteiten, en dan vooral de jeugdactiviteiten. Nu hopen we natuurlijk verder dat het daar niet bij blijft. We hopen natuurlijk dat al die publiciteit wordt omgezet in een groter aantal deelnemers van de jeugdcompetitie. Als dat dan gepaard gaat met de goede vangsten van de eerste jeugdwedstrijd, met gemiddeld 26 vissen per deelnemer, dan gaan we een mooi seizoen tegemoet.

De eerstvolgende jeugdwedstrijd is 28 juni aanstaanden. Dan verzamelen we om 13:00 weer bij de brandweer kazerne, om vervolgens weer naar een stek in Middenbeemster te gaan.

Verder is aanstaande zondag 15 juni nog de Vierkamp tegen oa. Edam '68, waarvoor we de mannen en vrouwen veel succes en een goede vangst wensen.