Zaterdag 28-6 is de tweede jeugdwedstrijd

Vrijdag, 27 juni 2014

Zaterdag 28-6 vissen we de tweede jeugdwedstrijd van 2014. Voor we gaan beginnen verzamelen we bij de brandweerkazerne van Middenbeemster, waarna we naar het viswater vertrekken. Verzamelen doen we om 13:00 uur en dan schrijven we ook in.

Na een valse start van ons jeugdvisseizoen, door deze tegelijk te organiseren met een ander groot sportevenement in Middenbeemster, hopen we nu wel op een grote groep deelnemers. Aangezien de wedstrijd in de middag gevist wordt (we denken rond 16:00 uur klaar te zijn) zal dit ook niet voor problemen zorgen die betrekking hebben op het kijken van WK-wedstrijden.

Langs deze weg verzoeken we weer iedereen om een telescoophengel (geen werphengel) mee te nemen, een emmer voor de vissen en aas. De rest verzorgen wij. De wedstrijd wordt afgesloten met de bekendmaking van de uitslag en een kleine prijsuitreiking. De kosten voor deelname aan de jeugdwedstrijden zijn natuurlijk 0 euro.

Hopelijk allemaal tot morgen!