Aanstaande zaterdag is de laatste jeugdwedstrijd van 2014!

Maandag, 7 juli 2014

Na 2 wedstrijden met goede vangst wordt aanstaande zaterdagmiddag (12 juli) de laatste jeugdwedstrijd gevist. Dan wordt ook beslist wie jeugdkampioen van 2014 is. Sam Beerepoot heeft daar de beste papieren aangezien hij al twee keer gewonnen heeft.

Hopelijk kunnen we zaterdag rekenen op heel wat jeugd die het Sam moeilijk willen maken. In ieder geval zal zaterdag de kampioensbeker uitgedeeld worden en zullen er tal van andere prijzen te winnen zijn.

Natuurlijk maakt het niet uit wanneer je nog geen andere wedstrijd hebt mee gevist, iedereen met de leeftijd tussen 8 en 14 jaar is welkom om mee te doen. Meedoen kost trouwens niets! Het is ook een goede gelegenheid om te leren vissen van één van onze wedstrijdvissers die klaar staan om de jeugd te begeleiden tijdens de wedstrijd, door tips te geven en te assisteren met onthaken, aas aanzetten, tuigjes repareren en meer.

Hopelijk zien we elkaar zaterdagmiddag om 13:00 uur bij de brandweerkazerne om te verzamelen. Het enige wat je nodig hebt is een emmer en een telescoophengel van ongeveer 3 a 4 meter. Verder hebben wij aas en kunnen we je eventueel voorzien van een tuigje.

Tot zaterdag