Uitnodiging! Zondagmiddag vissen we de kennismakingswedstrijd.

Maandag, 7 juli 2014

Aanstaande zondag vissen we de kennismakingswedstrijd. Een mooie gelegenheid om ons te laten zien wat je in huis hebt. Wat gaan we dan precies doen? Hier volgt de uitnodiging!

Kennismakingswedstrijd 13 juli 2014

Aanstaande zondag 13 juli vissen we de kennismakingswedstrijd. We verzamelen vanaf 12:30 uur in het IJsclubgebouw in Middenbeemster. Hier gaan we inschrijven en is er tijd voor een bakje koffie/thee of een glaasje fris. Rond 13:00 uur gaan we richting het viswater waar we 4 x 30 minuten zullen vissen.

Het vissen gebeurt in tweetallen, waarbij geen twee A-vissers in hetzelfde team mogen zitten. Het tweetal vist samen op één stek en mag gebruik maken van wormen en maden. De puntentelling is hetzelfde als tijdens de baars wedstrijden, 5 punten voor een baars en 1 punt voor een diverse. Na afloop van de 4 stekken gaan we terug naar het IJsclubgebouw, waar de punten opgeteld worden en de winnaars bekend worden. We sluiten de dag feestelijk af met een BBQ waarbij vlees en dranken op ons wachten.

Doe je graag mee met deze wedstrijd? Geef je dan op via het volgende mailadres:

Geef hierbij aan of je meedoet aan de BBQ zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Heb je nog speciale wensen (vega?) voor de BBQ?! Laat het ons dan weten!