Zaterdag 9 augustus de laatste middagwedstrijd

Vrijdag, 8 augustus 2014

Zaterdag 9 augustus vist HSV De Ringdijk - Middenbeemster de laatste middagwedstrijd van 2014. Zoals altijd verzamelen we op het kruispunt in Middenbeemster, dat doen we tot 13:00 uur. Waarna we naar het viswater vertrekken.

Aanvang voor de wedstrijd is dus 13:00 uur. De locatie is zoals altijd nog onbekend en zullen we pas horen als iedereen aanwezig is op het kruispunt. Wat we wel weten is dat de vangsten de laatste tijd al aardig goed beginnen te worden, de torren zijn al aanmerkelijk groot en soms is grote getale aanwezig.

Natuurlijk willen we ook nu weer zoveel mogelijk mensen aanmoedigen en uitnodigen om mee te doen! Baarsvissen is een erg laagdrempelige sport die weinig kost en ook nog eens erg gezellig is. Dus laat u verleiden om eens mee te doen en de sfeer binnen onze vereniging te proeven.

Hopelijk tot zaterdag, 13:00 op het kruispunt in Middenbeemster