Zondag 24 augustus de 8e competitiewedstrijd van HSV De Ringdijk - Middenbeemster

Maandag, 18 augustus 2014

Aanstaande zondag, 24 augustus, vis HSV De Ringdijk - Middenbeemster de 8e competitiewedstrijd van 2014. Het viswater is uiteraard onbekend maar met behulp van onze watercommissie zijn de vangsten altijd goed te noemen.

Tijdens de wedstrijd wordt er natuurlijk weer gestreden om plaats noteringen die zo min mogelijk schade opleveringen voor het algemeen klassement. Een klassement waar, zeker na de laatste wedstrijd waarbij Cees Sanders de winnaar was, nog volop gestreden wordt voor het kampioenschap. Niet alleen in de top van de competitie is het nog ongemeen spannend maar ook in de top van de b-poule woedt een felle strijd om het kampioenschap.

Voor volgende seizoen liggen er nog volop kansen om bij de a-poule aan te sluiten, een titel die te verkrijgen valt door jezelf bij de beste 8 wedstrijdvissers van de vereniging in het algemeen klassement te vissen. Ook dit jaar dienen zich weer volop wedstrijdvissers aan om zich in de top-8 te melden, zoals Cor van Etten, Arjan Sanders, Peter Beerepoot en onze penningmeester Paul Buijsman. Pas aan het einde van het seizoen zal duidelijk zijn wie van deze vissers zich volgend jaar (weer) a-visser mag noemen.

Aanstaande zondag gaat de strijd dus weer onverminderd verder. Tot 07:00 uur verzamelen we op het kruispunt in Middenbeemster waarna we naar het viswater vertrekken. In de tussentijd kunt u de tussenstand hier checken. Bekijk ook onze nieuwe foto albums.