Zilverenbrug gewonnen door Dirk Swart met een spectaculair aantal van 185 baars

Dinsdag, 2 september 2014

Afgelopen zondag wist Dirk Swart de Zilverenbrug te winnen ten koste van 60 andere deelnemers. Dat gebeurde in de Grote Sloot te Burgerbrug.

De traditioneel goed bezochte wedstrijd, met 61 deelnemers, werd een heus spektakel met een totaalvangst van ruim 5400 baarzen en een gemiddelde van 93 baarzen per deelnemer. Ook Henk Roos deed goede zaken met een 3e positie in het dagklassement met 159 baarzen, nipt achter Jan de Jonge met 160 baarzen. Verdere deelnemers van HSV De Ringdijk - Middenbeemster waren Paul Beerepoot, Cees Sanders en Jeroen Buijs. Zij wisten helaas geen potten te breken.

Een dag eerder deed Henk ook al goede zaken met een eerste plaats bij de wedstrijd in Assendelft. Hier deed ook Cees goede zaken met een 5e plaats notering.

Aanstaande zondag, 7 sept om 07:00 uur, vissen we weer een competitiewedstrijd bij onze eigen competitie. Ook dan zal er weer heftig gestreden worden om de eerste plek en probeert iedereen weer aan zijn positie in het klassement te werken. Hopelijk mogen we zondag weer op een aardig groepje rekenen.