Nieuwe standen

Dinsdag, 9 september 2014

Zondag 7 september is de een-na-laatste wedstrijd van de baarscompetitie van HSV De Ringdijk gevist.

Op zondagochtend verzamelden 13 vissers zich in Middenbeemster om die ochtend op baars te vissen. Gevist werd in de Beemster ringvaart tegenover de Zomerdijk. Hier vond de watercommissie een van de weinige niet behekte en grotendeels onbeschoeide waterkanten van de Beemster. Tijdens het proefvissen werd flink wat baars gevangen en zo ook tijdens de wedstrijd. Tevens is de wittenpot weer aangevuld met een behoorlijk aantal, enkele konden zelfs aantallen van meer dan 30 bijschrijven. Ook de baars was aanwezig tijdens de wedstrijd, wat leidde tot de volgende top-3 standen in de A en B-poule.
A-poule
  1. Henk Roos             - 367 punten (Meer baars)
  2. Jeroen Buijs           - 367 punten
  3. Paul Beerepoot      - 319 punten

B-poule
  1. Cor van Etten         - 250 punten
  2. Koos Zaal               - 242 punten
  3. Arjan Sanders        - 239 punten

De volgende en laatste wedstrijd wordt gevist op 12 oktober aanstaande en zal voor een winnaar van de competitie zorgen. Kijk hier voor de volledige tussenstand.